تکنولوژی
نگارش در تاريخ سه شنبه 16 آبان 1391برچسب:, توسط رامتین
دوربین ورزشی جدید GoPro Hero3: سبک‌تر، سریع‌تر، رزولوشن بالاتر

GoPro که در زمینه تولید دوربین‌های ورزشی رقابت تنگاتنگی با کداک، سونی و Contour دارد، به زودی مدل جدیدی را با نام Hero3 روانه بازار خواهد کرد. مدل جدید که در سه نسخه مشکی (۳۹۹ دلار)، نقره‌ای (۲۹۹ دلار) و سفید (۱۹۹ دلار) عرضه می‌گردد سریع‌تر، سبک‌تر و کوچک‌تر از مدل قبلی است و رزولوشن بالاتری نیز دارد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 16 مرداد 1391برچسب:, توسط رامتین
Point Grey Flea3
Point Grey Flea3

اگر شما هم به فیلم برداری با رزولوشن 4K علاقمندید، دوربین مکعب شکل Point Grey Flea3 با ابعاد ۱.۲ اینچ و قابلیت اتصال به پورت USB 3.0 می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این دوربین ۹۴۹ دلاری دارای یک سنسور Exmor R بوده و قادر به ضبط ویدیو ۸.۸ مگاپیکسلی است. جزئیات بیشتر در مورد این دوربین متفاوت را در ادامه مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, توسط رامتین
Sony DSC-RX100
Sony DSC-RX100

این روزها رقابت در بازار دوربین‌های غیر حرفه‌ای با کاربرد روزمره یا به اصطلاح Point and Shoot بسیار داغ است. امروز Canon دوربینی با زوم اپتیکال قوی‌تر ارائه می‌کند، فردا Panasonic دوربینی با امکانات بیشتر عرضه می‌کند، Fujifilm دوربینی با مگاپیکسل بالا ارائه می‌کند و سامسونگ دوربینی با قابلیت اتصال به اینترنت و امکانات اشتراک گذاری بیرون می‌دهد و این داستان سر دراز دارد! رقابت بر سر همین فاکتورها است. اما سونی قصد دارد از این قالب خارج شود و با معرفی Cyber-shot DSC-RX100 فاکتور جدید «اندازه سنسور» را وارد این رقابت کند. در ادامه بیشتر با این دوربین کوچک اما پرقدرت سونی آشنا می‌شویم.


ادامه مطلب...
توصیه های حرفه ای برای مردم عادی توصیه های حرفه ای برای مردم عادی lifehacker.com
 

دوربین های عکاسی همانقدر توانا هستند که صاحبانشان تخصص دارند، اما اگر بخواهید عکس های فوق العاده بگیرید نیازی به طی نمودن دوره های آموزشی پیشرفته ندارید. در ادامه 5 توصیه مهم و ارزشمند عکاسی را آموزش خواهیم داد که با بکارگیری آنها می توانید آثار شگفت انگیزی خلق کنید. این راهنما برای افرادی که با دوربین معمولی موبایل خود عکاسی می کنند تا عکاسان مبتدی که از دوربین های DSLR استفاده می کنند، کاربرد دارد.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Nikon P510 Nikon P510
 

استفاده از دوربین های فشرده بسیار ساده است. تنها کافی است آنها را در حالت اتوماتیک تنظیم کنید تا بتوانید یک عکس معمولی بگیرید. ولی گاهی اوقات همین دوربین های فشرده قابلیت هایی دارند که با استفاده از آنها می توانید عکس های فوق العاده جذابی بگیرید. دوربین P510 نیکون از جمله دوربین هایی است که با وجود لنز قدرتمند و طویلش امکان عکاسی در حالت های مختلف را میسر می سازد. در ادامه مشخصات کامل تر این دوربین را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Panasonic ZS20 Panasonic ZS20
 

پاناسونیک ادعا می کند کهدوربین DMC-ZS20 باریک ترین دوربین دیجیتال کامپکت با قابلیت بزرگنمایی 20x در جهان است. این دوربین باریک 14 مگاپیکسلی، مجهز به سنسور CMOS و قابلیت فیلم برداری Full HD در 60 فریم است. در بعضی از کشور ها این دوربین با نام TZ30 شناخته می شود. در ادامه مشخصات کامل تری از این دوربین را مشاهده می کنید.


ادامه مطلب...
نگارش در تاريخ سه شنبه 11 بهمن 1390برچسب:, توسط رامتین
Sony Cybershot Sony Cybershot TheVerge.com
 

سونی به تازگی از سه مدل جدید دوربین سری سایبرشات خود که بیشتر در رده ارزان‌قیمت و میان‌قیمت قرار می‌گیرند، رونمایی کرده است. این دوربین‌ها مجهز به لنزهای قوی Exmor R و امکانات متنوعی می باشند. دوربین DSC-TX200V با طراحی شیک و شیشه‌ای و استفاده از سنسور 18.2 مگاپیکسلی و قیمت 499.99 دلار، گل سرسبد این دوربین‌ها است. در ادامه با جزئیات بیشتر و مشخصات فنی سه دوربین جدید سونی آشنا خواهید شد.


ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد